W maju 2004r. utworzono Sekcję Świadczeń Rodzinnych, która realizuje zadania wynikające z ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy osobą uprawionych do alimentów, ustawa o dodatku mieszkaniowym i ustawa o dodatku osłonowym :
1. przyjmowanie i rozpatrzenie wniosków
- o ustalenie prawa do zasiłku rodzinnego oraz dodatków do zasiłku rodzinnego,
- o jednorazową zapomogę z tytułu urodzenia dziecka,
- o przyznanie zasiłku pielęgnacyjnego,
- o przyznanie świadczenia pielęgnacyjnego;
- o przyznanie świadczenia rodzicielskiego,
- o przyznanie dodatku mieszkaniowego,
- o przyznanie dodatku osłonowego
- weryfikacja w/w wniosków oraz wydawanie decyzji administracyjnych,
- wypłacanie świadczeń rodzinnych wraz z dodatkami,
- wypłacanie świadczeń z funduszu alimentacyjnego,
- wypłacanie świadczeń z dodatku mieszkaniowego
- wypłacanie świadczeń z dodatki osłonowego
- wystawianie zaświadczeń o wysokości oraz okresie pobierania świadczeń rodzinnych, celem ubiegania się o świadczenia poza granicami kraju,
- współpraca z komornikami.
W sekcji świadczeń rodzinnych osoby odpowiedzialne za wykonywanie zadań to:
Inspektor ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego
mgr Aniela Jakubiak
Podinspektor ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego
mgr Paulina Stańczyk
Referent ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego
mgr Elżbieta Czurpalewicz
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Katarzyna Pacholska | 03-02-2009 08:53 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 03-02-2009 | |
Ostatnia aktualizacja: | Krzysztof Konieczny | 07-02-2022 10:40 |